Jak zjistit, jak si vaše nemovitost vede?

statistika.jpg

Základem úspěchu je kvalitně připravený inzerát, ani ten však nemusí pokaždé stačit. I když si dáte záležet sebevíc, může chvíli trvat, než najdete vhodného kupce. Jak celý proces urychlit a zefektivnit váš postup? Pomůže podrobná statistika prodeje.

K praktickým funkcím, díky kterým budete mít rychle jasno, jestli jste inzerát skutečně připravili tak, jak jste měli a jestli zaujal dostatek zájemců, patří automatické statistiky prodeje. Z jejich vyhodnocení snadno vyčtete, na čem ještě zapracovat.

Automatické zasílaní statistik

Proč se některé nemovitosti prodávají dlouhé měsíce a osloví jen minimální počet zájemců? Často za to může nevědomost a nedostatečná příprava. Pokudprodáváte nemovitost sami bez realitky a nemáte s něčím podobným předchozí zkušenost, jen těžko můžete určit, kde jste selhali. Je znění vašeho inzerátu nepřesné, fotky málo atraktivní, nebo jste něco podcenili?

Pouze perfektní přehled o situaci vám umožní připravit si efektivní strategii prodeje. Díky automatickému zasílání statistik jednou za měsíc uvidíte, jaký je zájem kupujících a podle toho se můžete nachystat. V kombinaci s možností inzerovat na všech nejznámějších realitních serverech, kterou vám Realitní Samoobluha nabízí, tak budete mít k dispozici všechny nezbytné nástroje k dosažení úspěchu – s minimální pomocí a bez platby provize.

S čím vám statistika pomůže?

Informace obsažené ve statistice mohou být následující: uvidíte, kolik lidí si inzerátprohlédlo (statistikunávštěvnosti),na dotaz i statistiku nejnavštěvovanějších serverů a počet zájemců, kteří vyplnili formulář pro zájemce.Podle počtu lidí, kteří vás kontaktovali, zjistíte, kolik procent z celkové návštěvnosti mělo zájem o podrobnější informace. Budete vědět, jestli máte zvolit lepší fotku, zajímavější a relevantnější prodejní text, nebo jestli bude nutné upravit cenu, za kterou nemovitost nabízíte.

Jak zvýšit sledovanost vašeho inzerátu?

K oblíbeným způsobům, s nimiž se v současnosti setkáváme stále častěji, patří virtuální prohlídky. Potenciální zájemce díky nim získá daleko přesnější představu, jak nemovitost vypadá a spíše tedy přistoupí na koupi. Kromě toho se jedná o bezpečnou alternativu – místo opakovaných osobních prohlídek absolvuje klient prohlídku virtuální a teprve, když bude mít jistotu, že jej nabídka skutečně oslovuje, bude následovat prohlídka reálná. Zbytečně nemusíte nikam chodit ani nic chystat. Zaujmete vážné zájemce a provedete je nemovitostí, až to bude nezbytné. S dalšími zlepšeními vám potom poradí samotná měsíční statistika.

Pavel Smíšek
autor článku

Prodejte vaši nemovitost s námi SAMI

Ušetříte, prodáte rychle a za výhodnou cenu.

JAK FUNGUJE
REALITNÍ-SAMOOBSLUHA?